Elke maand analyseert Auxipress in samenwerking met PUB Magazine het volledige Belgische media-universum en wordt een thematische barometer opgesteld van wat de voorbije 30 dagen het nieuws haalde.
Ontdek voor deze derde editie de 15 meest besproken Belgische CEO’s in de geschreven pers, online, op radio en televisie tussen 1 en 30 september. Identificeer de merken die er op vooruit zijn gegaan, maar ook de merken die het meest aan zichtbaarheid in de Belgische media zijn verloren!
Deze barometer werd ontwikkeld dankzij Free Insights, de gratis newsjacking tool van Auxipress. Met Free Insights kunt u inspiratie opdoen voor uw communicatie en inspelen op het meest recente nieuws dankzij dashboards die 24/7 worden bijgewerkt!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]