Aveve, DPG Media en Hotel Hungaria doen Belgen doe-het-zelven

De Aveve-winkels pakken deze zomer uit met ‘Wedoenda!’, een nieuwe campagne die klanten wil inspireren om thuis zelf aan de slag te gaan en om samen te genieten van de zomer. Met gevarieerde challenges rond de thema’s ‘food’, ‘tuin’ en ‘dier’ daagt Aveve haar klanten uit en biedt de winkelketen tips, ervaring en de nodige producten.
In tijden van corona (her)ontdekken velen hoe ontspannend het is om zelf aan de slag te gaan in eigen huis en tuin. Met de nieuwe zomercampagne ‘Wedoenda!’ wil Aveve hierop inspelen. “We willen mensen aansporen om samen nieuwe dingen te proberen en zo kwaliteitstijd te creëren. Dat past volledig bij ons nieuwe winkelconcept dat gericht is op beleving en tegelijkertijd komen we onze belofte, ‘hier groeit plezier’ (de nieuwe slogan van de Aveve-winkels), na met deze activerende campagne. Heel wat mensen hebben plannen, maar realiseren ze nooit. Met ‘Wedoenda!’ willen we zeggen: ‘Komaan, we doen het gewoon samen!’. Wij zijn er om onze klanten een duwtje in de rug te geven en iedereen te laten genieten van een mooie zomer in deze bijzondere tijden,” zegt Sabine De veilder, CMO bij Arvesta.
Nieuw online inspiratieplatform Wedoenda!
Van start gaan doet Aveve met challenges rond het thema food en daaraan verbonden een actie op kruidenplanten. Zo komt de winkelketen onder andere met inspiratie voor een zomerse kruidensmoothie en een frisse cocktail met basilicum. Andere thema’s die aan bod zullen komen zijn bijvoorbeeld een kippenparadijs creëren, creatieve boterhammen maken en voor een zuiderse sfeer op je terras zorgen. Aveve zal op die manier een hele zomer lang inspiratie bieden met tal van challenges om creatief aan de slag te gaan. Om het nog leuker te maken, zullen ook enkele bekende gezichten meedoen aan de challenges die Aveve deze zomer opzet. Alle recepten, challenges en meer zijn te vinden op het nieuwe online Wedoenda!-platform.
Aveve, een winkelconcept met focus op voeding
Vorig jaar kregen de Aveve-winkels een nieuwe look & feel naar aanleiding van de lancering van het nieuwe winkelconcept, dat inzet op beleving en inspiratie onder de slogan ‘hier groeit plezier’. Het voedingsaanbod werd fel uitgebreid en is vandaag veel meer dan alleen thuisbakken. Door te werken met een korte keten ondersteunt Aveve lokale producenten en kan het seizoensgebonden, verse en eerlijke groenten en fruit maar ook zuivelproducten aanbieden, recht van de boer. Daarnaast biedt de winkelketen onder de noemer “Lekker Lokaal” nieuwe streekproducten Made in Belgium zoals ontbijtgranen, confituur, koekjes, limonades en meer.
De campagne werd bedacht in samenwerking met Hotel Hungaria. De challenges die deze zomer zullen worden opgezet, zijn in samenwerking met DPG Media.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]