De Zuid-Afrikaanse Awie Erasmus verlaat Ogilvy in Kaapstad na 10 jaarom de teugels van de strategische cel bij Ogilvy & Social.Lab Belgium in handen te nemen. Nadat hij een bachelor in Marketing en Economie en een postgraduaat in Integrated Marketing behaalde aan de AAA School of Advertising, heeft Awie Erasmus verschillende functies bekleed bij Ogilvy Kaapstad en Ogilvy Londen (tussen 2005 en 2008): van Business Director bij Ogilvy & Mather Advertising, naar Head of Strategy voor Ogilvy Public Relations tot General Manager voor Ogilvy Public Relations.
Tijdens zijn 13-jarige carrière bij Ogilvy heeft Awie Erasmus een uitgebreide expertise opgebouwd in strategie en public relations en bovendien een passie voor sociale media ontwikkeld. Hij had destijds een zeer uiteenlopende klantenportefeuille (waaronder Cadbury, nu Mondelez), voor welke hij de public relations en bijhorende activaties in goede banen leidde aan de hand van lanceringen op social media. Strategie blijft echter zijn eerste liefde. Awie is altijd een fervente voorstander geweest van een benadering die creativiteit betrekt en openstaat voor alle expertises van het agentschap, een aanpak waarmee hij meerdere prijzen voor creativiteit en efficiëntie in de wacht sleepte voor zijn klanten, waaronder Cannes Lions en Grand Prix.