AXA Belgium mee op expeditie door Groenland

4schools / Marketing / News

160 km op de latten aan -40 °C: voor de nieuwe televisiereeks ‘De Expeditie – Groenland’ maken 8 bekende koppen een extreme tocht door Groenland. Grenzen verleggen in ware ‘Know You Can!’- spirit! Dus stapte AXA Belgium mee in dit ijzige avontuur als hoofdpartner met innovatieve merkintegratie en exclusieve content op sociale media.

Voor ‘De Expeditie – Groenland’ maken 8 bekende Vlamingen een extreme tocht van 160 km door Groenland (van Kangerlussuaq tot Sissimut) onder leiding van 2 ervaren Arctic-gidsen. Maar liefst 12 dagen trekken ze met ski’s en een loodzware slee door een ongerept en desolaat gebied en dit in de vrieskoude tot -40° C. Average Rob, Pommelien Thijs, Viktor Verhulst, Tine Embrechts, Joris Hessels, Jinnih Beels, Lynn Van Royen en Sven Mary waagden zich aan het avontuur dat vanaf begin januari op Play4 te zien is.

AXA Belgium mee op de slee als hoofdpartner

De expeditieleden gaan tot het uiterste maar worden tegelijkertijd worden geconfronteerd met hun eigen limieten, fysiek en emotioneel, én die van de groep. En wanneer het even niet meer gaat, zijn ze er voor mekaar. Een reeks die AXA’s bezielende motto ‘Know You Can’ enkel maar kracht bijzet!

Als hoofdpartner is AXA op een authentieke en innovatieve wijze geïntegreerd in de afleveringen met visibiliteit op een ijsbad en sleeën. Verder draaien rond elke aflevering op maat gemaakte billboards.

“We zijn altijd op zoek naar creatieve en effectieve manieren om AXA en onze sterke baseline Know You Can tot bij de mensen te brengen. Partnerships rond straffe tv-formats zoals Bestemming X, Onder Vuur, The Voice, The (Greatest) Dancer... en dus ook ‘De Expeditie – Groenland’ bieden hiervoor een ideaal platform. We merken dat de bekendheid van onze ‘Know You Can’ positionering blijft toenemen, en dat de kijkers erdoor geïnspireerd worden om zelf – vol zelfvertrouwen – hun grenzen ook te verleggen,” zegt Koen Lukasczyk, chief communication officer bij AXA Belgium.

And there’s more! Grenzen verleggen doen we ook achter de schermen: binnenkort kun je ook genieten van exclusieve interviews met Tine Embrechts en Lynn Van Royen op de sociale mediakanalen van AXA Belgium. Houd de pagina @axa_belgium in de gaten en ga mee op avontuur.

Sterke kandidaten, kwetsbare omgeving

Zo sterk de expeditieleden zijn, zo kwetsbaar is de omgeving van Groenland. Duurzaamheid is een onlosmakelijk onderdeel van de strategie van AXA Belgium. ‘De Expeditie – Groenland’ werd gerealiseerd volgens het basisprincipe ‘Going places, leaving no traces’: denk aan CO2-neutrale vliegtickets, niets achterlaten onderweg of slim hergebruik van al het expeditiemateriaal.

Afspraak elke maandagavond vanaf 8 januari gedurende 8 weken op Play4 of online op GoPlay.