AXA en Brocom winnen Decavi-trofee voor beste reclamecampagne

Op woensdagavond 24 april kwam de verzekeringssector opnieuw samen voor de twintigste editie van de Decavi Non-Life Insurance Awards. Die prijzen worden uitgereikt door Decavi, een Belgische vereniging die bedrijven vertegenwoordigt die actief zijn in de verzekerings- en vermogensbeheersector, in samenwerking met Aimes & Co. De awards worden uitgereikt aan verzekeraars en makelaars als erkenning voor hun uitmuntende prestaties, creativiteit en bijdrage aan de verbetering van de verzekeringssector in België. Dit jaar hebben twee verzekeraars de prijs voor beste reclamecampagne gewonnen.
AXA voor "Being a woman should not be a risk"
De campagne won de prijs voor de esthetische benadering van het thema "The future should not be a risk". In de eerste versie van dit thema richt AXA zich op vrouwen, die altijd meer risico lopen dan mannen. De campagne richt zich op dat idee en moedigt het publiek aan om de website axa.be te bezoeken. Daar is een pagina gecreëerd met de diensten die het bedrijf aanbiedt om vrouwelijke ondernemers beter te ondersteunen. De campagne onderstreept het concrete engagement van de verzekeraar voor een veiligere wereld, met eerlijkere en meer inclusieve verzekeringen.
Brocom voor "Tijden veranderen"
De kerngedachte van die communicatie, waarover door PUB in 2022 werd bericht, was om te laten zien dat de makelaar mee evolueert met nieuw klantgedrag. De overtuigende resultaten in 2022 waren voor Brocom aanleiding om het concept niet alleen uit te breiden naar particulieren, maar ook naar bedrijven. De makelaar is nu alomtegenwoordig op alle audiovisuele en digitale kanalen. Die aanpak, die zich met hetzelfde concept richt op particulieren en bedrijven, heeft zijn waarde bewezen, aangezien alle beoordelingscriteria toenemen: bekendheid, overweging en conversies. De campagne benadrukt de expertise en toegankelijkheid van de verzekeraar. Het doel is om een "makelaarsreflex" te creëren voor alle verzekeringsgerelateerde vragen.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]