AXA en Kanaal Z zoeken digitale disruptie op

In tijden van digitale disruptie staan bedrijven voor heel wat uitdagingen. Maar meer dan ooit laten nieuwe technologieën toe om het verschil te maken door expliciet in te zetten op klantgerichtheid. De klant centraal stellen en inspelen op zijn of haar noden en verwachtingen, wordt dan ook gezien als de strategie van de toekomst.
De nieuwe reeks Z-Customer First op Kanaal Z en Canal Z focust op de trends van customer centricity en customer intimacy. Men laat experts aan het woord over hoe bedrijven zo’n strategie kunnen opzetten, op welke klanten ze moeten mikken, hoe die aanpak door de hele organisatie kan worden uitgedragen en wat dat uiteindelijk oplevert.
Daarnaast brengt Kanaal Z 10 weken lang voorbeelden van hoe nieuwe technologie en digitalisering bedrijven helpt om hun dienstverlening aan te passen en de klant centraal te stellen. Het inzetten van drones, apps, videotechnologie en online tools zorgt ervoor dat de klant meer betrokken wordt bij de dienstverlening, zelf aan het stuur kan staan en bovenal een veel betere en vaak gepersonaliseerde service krijgt.
Deze nieuwe reeks Z-Customer First komt tot stand met de medewerking van AXA Belgium. Het programma kan ook online bekeken worden via www.kanaalz.be en www.canalz.be
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]