AXA Partners inspireert King of Customer Thinking tot creatie klantbelevingen

AXA Partners levert kant-en-klare services, bijstandsformules en verzekeringen die bedrijven onder hun eigen merk - aan hun productaanbod toevoegen. Zo kan, bijvoorbeeld, een bank- verzekeraar zijn brandverzekering verrijken met de AXA Partners-onderhoudsservice voor verwarmingsketels.
Om deze aanpak en zijn productaanbod helder naar zijn doelgroepen te communiceren, riep AXA Partners de hulp in van iValue. Het Antwerpse digital agency ontwierp en ontwikkelde een nieuwe website - met bijzondere aandacht voor de vlotte gebruikerservaring van de verschillende doelgroepen en sectoren. De website axapartners.be werd op 21 oktober gelanceerd - in het Nederlands en Frans. iValue creëerde ook een digitale BtoB-campagne die zich naar productmanagement- of innovatieteams in de financiële sector richt. Onder het motto ‘Word King of Customer Thinking’ inspireert de campagne hen om – via AXA Partners - hun aanbod tot superieure klantbelevingen te transformeren. De King of Customer Thinking-campagne loopt sinds 22 oktober 2019.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





