AXA Partners levert kant-en-klare services, bijstandsformules en verzekeringen die bedrijven onder hun eigen merk - aan hun productaanbod toevoegen. Zo kan, bijvoorbeeld, een bank- verzekeraar zijn brandverzekering verrijken met de AXA Partners-onderhoudsservice voor verwarmingsketels.
Om deze aanpak en zijn productaanbod helder naar zijn doelgroepen te communiceren, riep AXA Partners de hulp in van iValue. Het Antwerpse digital agency ontwierp en ontwikkelde een nieuwe website - met bijzondere aandacht voor de vlotte gebruikerservaring van de verschillende doelgroepen en sectoren. De website axapartners.be werd op 21 oktober gelanceerd - in het Nederlands en Frans. iValue creëerde ook een digitale BtoB-campagne die zich naar productmanagement- of innovatieteams in de financiële sector richt. Onder het motto ‘Word King of Customer Thinking’ inspireert de campagne hen om – via AXA Partners - hun aanbod tot superieure klantbelevingen te transformeren. De King of Customer Thinking-campagne loopt sinds 22 oktober 2019.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]