AXA Partners inspireert King of Customer Thinking tot creatie klantbelevingen

Crea / News

AXA Partners levert kant-en-klare services, bijstandsformules en verzekeringen die bedrijven onder hun eigen merk - aan hun productaanbod toevoegen. Zo kan, bijvoorbeeld, een bank- verzekeraar zijn brandverzekering verrijken met de AXA Partners-onderhoudsservice voor verwarmingsketels.

Om deze aanpak en zijn productaanbod helder naar zijn doelgroepen te communiceren, riep AXA Partners de hulp in van iValue. Het Antwerpse digital agency ontwierp en ontwikkelde een nieuwe website - met bijzondere aandacht voor de vlotte gebruikerservaring van de verschillende doelgroepen en sectoren. De website axapartners.be werd op 21 oktober gelanceerd - in het Nederlands en Frans. iValue creëerde ook een digitale BtoB-campagne die zich naar productmanagement- of innovatieteams in de financiële sector richt. Onder het motto ‘Word King of Customer Thinking’ inspireert de campagne hen om – via AXA Partners - hun aanbod tot superieure klantbelevingen te transformeren. De King of Customer Thinking-campagne loopt sinds 22 oktober 2019.