Ayam en Mamee willen België veroveren

Panntor vertegenwoordigt voortaan de merken Ayam en Mamee in ons land. Ayam betekent 'de haan' in het Maleis en Indonesisch. Het merk werd opgericht in 1892 in Singapore door een voormalige Frans officier op zoek naar avontuur en fortuin. Tegenwoordig is het een toonaangevend merk in Zuidoost-Azië en de Pacific (Australië, Nieuw-Zeeland). Het is aanwezig in meer dan 30 landen. Het huidig assortiment beschikbaar in België biedt bijvoorbeeld kokosmelk. Daarnaast zijn er currypasta's om gemakkelijk echte Aziatische curry's te bereiken en een verscheidenheid aan sauzen voor kruiden en specerijen. Ayam omvat ook een aanbod 'vrij van lactose of gluten'. En naast Ayam is ook Mamee voortaan te vinden in België. Het bedrijf begon in 1971 in Maleisië en is nu een van de grootste noodlemerken in Azië. Het aanbod in België omvat drie recepten: Curry smaak, Laksa kip en smaak Tom Yam.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]