B2B Press & Communication Awards lopen zich warm

B2BPressCommunicationAwards2016

Awards / News

B2BPressCommunicationAwards2016De jury voor de B2B Press & Communication Awards 2016 is op donderdag 13 oktober samengekomen in de kantoren van ING aan de Marnixlaan, om onder leiding van juryvoorzitter Stephan Salberter, hoofd corporate communication & relations bij ING, de 58 dossiers te beoordelen die zich hadden ingeschreven voor de derde editie van deze competitie. Deze awards - annex seminarie voor alle marketers met interesse voor BtoB communicatie - worden georganiseerd door Marcom World met de steun van UPP en B2B Press. De jury heeft in totaal 22 dossiers genomineerd.

In het segment voor de vakmedia (Press), staat Venuez aan de leiding met niet minder dan drie nominaties, gevolgd door Artsenkrant/Le Journal du Médécin (Roularta Healthcare), RetailDetail en Gondola met elk twee geselecteerde dossiers. De andere finalisten in deze acht categorieën zijn: ecoTips (Pergamino), MT Magazine (Publicarto) en PaperJam (Maison Moderne).

In de vijf categorieën van het andere segment, B2B communicatie, zijn Pubmarket, Serviceplan en Content Republic/Mediafin de koplopers met telkens twee nominaties. Pubmarket is genomineerd met de dossiers “Rio Tinto Diamonds” en “Unikit” (Unilever Benefra), Serviceplan diende “Belgium White Gold” (VLAM) in en ook "Become a king of marketing" voor het STIMA Marketing Congres 2015, Content Republic/Mediafin is in de finale met "Digitalisation, threat or opportunity?" en "Perspectives on Banking". De overige finalisten in dit segment zijn Gutzandglory met "Ring-a-Granny", Flanders Investment & Trade met “Exportbeurs”, De Persgroep met "De ultieme Cultuurquiz” en Maison Moderne voor hun boek over het productiehuis Tarantula.

De winnaars zullen bekend gemaakt worden tijdens het Business to Business Awards gala op 27 oktober in de Bozar.