BaaM Activation Agency lanceert Only One Media


Na de lancering van ‘Cheq’In The Box’ in april 2017, en in het kader van de continuïteit van de ontwikkeling van haar pakketbeheersysteem, lanceert BaaM Activation Agency nu ‘Only One’: een mediadrager gewijd aan één adverteerder. Deze nieuwe aanpak geeft de adverteerder een totale creatieve vrijheid. Zo kan hij bijvoorbeeld kiezen voor ondermeer een afneembare antwoordcoupon, een creatief format of sampling en kan hij zelf het volume en de distributieperiode beheren naargelang de vereisten. Sinds 2017 werden al meer dan 2 miljoen cheques en samples in pakketten van verbonden e-handelaars geplaatst en naar actieve e-buyers verstuurd.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



