Na de lancering van ‘Cheq’In The Box’ in april 2017, en in het kader van de continuïteit van de ontwikkeling van haar pakketbeheersysteem, lanceert BaaM Activation Agency nu ‘Only One’: een mediadrager gewijd aan één adverteerder. Deze nieuwe aanpak geeft de adverteerder een totale creatieve vrijheid. Zo kan hij bijvoorbeeld kiezen voor ondermeer een afneembare antwoordcoupon, een creatief format of sampling en kan hij zelf het volume en de distributieperiode beheren naargelang de vereisten. Sinds 2017 werden al meer dan 2 miljoen cheques en samples in pakketten van verbonden e-handelaars geplaatst en naar actieve e-buyers verstuurd.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]