BaaM Activation Agency lanceert Only One Media

Na de lancering van ‘Cheq’In The Box’ in april 2017, en in het kader van de continuïteit van de ontwikkeling van haar pakketbeheersysteem, lanceert BaaM Activation Agency nu ‘Only One’: een mediadrager gewijd aan één adverteerder. Deze nieuwe aanpak geeft de adverteerder een totale creatieve vrijheid. Zo kan hij bijvoorbeeld kiezen voor ondermeer een afneembare antwoordcoupon, een creatief format of sampling en kan hij zelf het volume en de distributieperiode beheren naargelang de vereisten. Sinds 2017 werden al meer dan 2 miljoen cheques en samples in pakketten van verbonden e-handelaars geplaatst en naar actieve e-buyers verstuurd.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]