Elke maand trakteert blogger/creatief/schrijver/gemaskerde spreker Joe La Pompe - die al meer dan twintig jaar de zolders, kelders en keukens van de reclamewereld doorkruist om plagiaat op te sporen - de lezers van PUB om een selectie van reclamecampagnes rond een bepaald thema. In het novembernummer van PUB, met een groot dossier 'Opleidingen', zocht Joe de schoolbanken op en vond hij enkele vermakelijke beelden. U vindt er enkele hieronder, de rest vindt u in PUB Magazine.

Yardley Oatmeal
Blackhead solution
Country : South Africa
2011
Agence : Bester Burke Slingers

Solo Mobile
A plan for curent students only
Country : Canada
Year : 2008
Agency : Rethink

Band Sports
24H sports channel
(The dad is missing, and had been replaced by a photocopy)
Country : Brazil
Year : 2013
Agency : Ogilvy Sao Paulo
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]