Balls & Glory krijgt een nieuwe adem. Media juni opende een nieuwe vestiging in Sint-Niklaas en de komende maanden komen er nog enkele vestigingen bij, met onder meer een tweede vestiging in Antwerpen en, in september, een vestiging in Mechelen. En deze zomer duikt de keten op aan de kust.
Van bij de lancering van de keten is King George sterk betrokken bij de keten van kok-ondernemer Wim Ballieu. Het bureau bedacht zes jaar geleden mee de naam, de branding en het concept van Balls & Glory. Ook de inrichting van de vestiging van Balls & Glory in Sint-Niklaas, overigens de thuisstad van King George, is van de hand van het bureau.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]