BAM legt digitaal tijdperk op de rooster
Op 7 en 8 december houdt de Belgian Association of Marketing het eerste BAM Marketing Congress, een tweedaagse conferentie voor alle professionals gepassioneerd door marketing. Het onderwerp is “lastige waarheden van marketing in het digitale tijdperk.”
In de voormiddag staan sprekers Susan Weinschenk, Kristof Dewulf, Nicole Greenfield-Smith en Karl Gilis op het programma. Zij zullen het onder meer hebben over de toekomst van human-technology interactie, de relatie tussen media, advertising en het grote publiek in de UK en waarom we falen als digitaal marketeer. In de namiddag laat BAM Stephan Hyttfors, Wim Decraene, Pierre-Olivier Beckers, Mark Woerde en Marc Herremans aan het woord, met interessante inzichten over de digitale economie, leiderschap en management. Inschrijven kan via de website van BAM.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]