BAM Marketing Congress kiest voor lente-editie

Agenda / Marketing / News

  • Du 05/05/2022 09:00
    au 06/05/2022 17:00
  • Mechelen

Nauwelijks enkele dagen na de bekendmaking dat het BAM Marketing Congress wordt uitgesteld, komen BAM en organisator OFCORES met een nieuwe datum. De 40steeditie wordt een lentecongres dat op 5 en 6 mei 2022 plaatsvindt.

Vorige week noopten de nieuwe coronamaatregelen BAM en organisator OFCORES tot het uitstellen van het BAM Marketing Congress 2021. Ze kondigen aan dat het op 5 en 6 mei 2022 zal plaatsvinden in de Nekkerhal in Mechelen. Zo wordt de 40steeditie het allereerste lentecongres van de vakvereniging.

Dat moment is geen toeval. “We willen het juiste evenwicht vinden tussen economische continuïteit en veiligheid voor onze gezondheid”, zegt BAM Marketing Congress-voorzitter Alex Thoré (Magis Company). “Dat evenwicht is er op dit moment onvoldoende. Een lentecongres kan daar het juiste antwoord op zijn. De lente is de periode van bloei en positivisme en past uitstekend bij de meaningful marketing-boodschap die we brengen. De lente is ook de periode waarin we opnieuw meer buiten leven, wat helpt in het onder controle houden van de viruscirculatie en positief is voor het beschermen van onze gezondheid. Vandaar de keuze voor een lentecongres als moment van inspiratie, een van de vier rollen van BAM.”

Keynotes bevestigd

Op dit moment hebben met Jonah Berger, Vincent Bragg, Jasna Rok en Arne Quinze, de vier opening en closing keynotes, bevestigd dat ze er zullen bijzijn op het lentecongres. Het BAM Marketing Congress team contacteert op dit moment de andere sprekers om ervoor te zorgen dat het programma zo snel mogelijk wordt bevestigd.

Tickets voor de 40steeditie van het BAM Marketing Congress worden automatisch overgedragen naar de lente-editie. Indien deze dagen niet passen, kan een deelnemer ervoor opteren om zijn ticket over te dragen aan een collega, partner of andere relatie.

Nog meer meaningful inspiratie

“Deze snelle herplanning van het congres is het resultaat van een sterke veerkracht van het BAM Marketing Congress team in samenwerking met alle partners en leveranciers”, concludeert BAM-voorzitter Koen van Impe (&KOO). “Deze samenwerking op zich levert al meaningful inspiratie op.”

 “De evenementen sector werd voor de zoveelste keer een mokerslag toegediend. Alle leveranciers & partners hebben zich strijdvaardig getoond en tekenen ervoor present om van de lente-editie een top congres te maken. We will bounce back higher  dixit Jean-Baptiste De Bock (OFCORES).

Die inspiratie wil BAM trouwens vanaf 2022 op regelmatige basis bieden. Dan starten immers de Meaningful Marketing Talks, een maandelijkse afspraak met een aantal presentaties rond een bepaald topic. Ze starten op 24 februari en gaan door in de Kruitfabriek in Vilvoorde. Ze bieden zo een ideaal opstapje naar het congres.

Verdere updates over het congres worden gepubliceerd op www.marketingcongress.be en natuurlijk ook op pub.be...