Voor het zesde jaar op rij publiceert de Expert Hub Content Marketing van BAM zijn Content Marketing Casebook. Dat bevat naar goede gewoonte de favoriete lokale cases van Belgische contentmarketeers - zowel adverteerders, bureaus als freelancers. Voor de tweede keer verschijnt het casebook zowel in print als digitaal.
A.S. Adventure, UGent, Unilin, Spa en zelfs sekswerker Mel Meliciousss: ook dit jaar bevat het BAM Content Marketing Casebook opnieuw gevestigde namen maar ook onbekendere en kleinere initiatieven. In totaal hebben 11 Belgische contentmarketeers (zowel adverteerders, bureaumensen als freelancers) hun favoriete lokale case beschreven en daarbij toegelicht waarom dit voor hen de case van het jaar is. Die praktijkvoorbeelden werden aangevuld met een opvallende case van de afgelopen drie jaar. "Opnieuw is het casebook het bewijs dat contentmarketing enorm veelzijdig is," stelt Bart Lombaerts (Spyke), voorzitter van de Expert Hub Content Marketing bij BAM. "Je leest er over een bekroonde case, maar ook over een kleinschalig, regionaal project. Dit casebook is en blijft daarom uniek, niet alleen in België maar misschien zelfs daarbuiten. Bureaus of adverteerders kunnen immers niets insturen, ze kunnen alleen maar hopen dat ze door hun vakgenoten uitgekozen worden." Waar het BAM Content Marketing Casebook vorig jaar ter gelegenheid van de vijfde verjaardag voor het eerst op papier verscheen, trekt BAM ook dit jaar die lijn door. De printeditie komt er dankzij de sterk gewaardeerde steun van Teamleader en Bpost: zij zorgen ervoor dat alle BAM-leden eind deze maand een exemplaar in de bus zullen krijgen.
Daarnaast is het casebook ook steeds digitaal te consulteren via deze link.