BAM zet Belgian Digital Champions in de spotlights

Agenda / Communication / Marketing / News

The RentreeBAM trapt het najaar af met de 4de editie van hun jaarlijkse event The Rentree dat opnieuw helemaal in het teken staat van Belgian Digital Champions. De Belgian Association of Marketing wil zo Belgische ondernemingen op de voorgrond brengen die technologieën ontwikkelen voor de media- en marketingsector, of het nu startups, scaleups of al gevestigde waarden zijn qua bedrijven.
therentreeHet event, dat plaatsvindt op donderdag 19 september, biedt op een namiddag niet minder dan 18 sessies met de beste Belgische technologieën voor de marketing- en mediasector. Het zal meer bepaald gaan over artificiële intelligentie, chat-voicebot, data management, machine learning, predictive analysis, VR, advertising platforms, dashboarding enzovoort. De missie van BAM is om de diversiteit, de dynamiek en de efficiëntie van de Belgische technologieën te tonen aan spelers binnen marketing. Technologieën die een troef zijn om marketeers te helpen om hun doelstellingen te bereiken.
“Dit jaar gaat de trend bij onze sprekers duidelijk richting Artificiële Intelligentie, die toegepast wordt op alle vlakken van marketing; van voorspelbare analyse tot dynamische influencer management en intelligente dashboarding,” zegt Patrick Steinfort, general manager van BAM. “Net als vorig jaar hebben we een toonbeeld van "Belgian Digital Champions" van alle groottes bijeengebracht, van starters tot reeds lang gevestigde bedrijven, allemaal met dezelfde ambitie om de wereld te veroveren!”
Elke spreker zal hun zelf ontworpen technologie voorstellen samen met een klant en zal daarnaast ook hun ambities op nationaal en internationaal vlak duiden. Dit evenement richt zich tot alle marketing- en mediaprofessionals die in een namiddag een brede waaier van Belgische knowhow op het gebied van Mark-Ad Tech willen ontdekken. Alle informatie over het event en het programma vind u op de website van The Rentree.