Bankenverzekeraar Crelan kiest voor Prophets

Crelan

Budgets / News

CrelanBankenverzekeraar Crelan vertrouwt voortaan zijn volledige communicatie toe aan reclamebureau Prophets. Dat werd beslist na een competitie begeleid door Pitchpoint. De opdracht omvat de strategische merkpositionering en realisatie van zowel on- als offline campagnes.
« Prophets heeft ons overtuigd met een sterk inzicht in de uitdagingen waarmee banken vandaag kampen. De creatieve voorstellen waren sterk, maar daarnaast stelde Prophets een strategisch onderbouwde aanpak voor die veel verder ging dan puur ‘campaigning’, » verduidelijkt Frank Van Hees, hoofd marketingcommunicatie van Crelan. « Dat maakt dat Prophets zeker de juiste partner is om de komende jaren mee te bouwen aan ons merk. » Ook het reclamebureau zelf is enthousiast over de samenwerking: « Crelan is ongetwijfeld een van de mooiste merken binnen de bankensector, » aldus Björn Joos, partner van het reclamebureau. « Als relatief nieuw ‘merk’ kan het steunen op een sterke geschiedenis waarin de klant steeds centraal heeft gestaan. De coöperatieve verankering is daarvan het mooiste bewijs. We zijn dan ook bijzonder blij dat we het merk verder vorm kunnen geven en kunnen meebouwen aan de toekomst van Crelan. »