Bankenverzekeraar Crelan vertrouwt voortaan zijn volledige communicatie toe aan reclamebureau Prophets. Dat werd beslist na een competitie begeleid door Pitchpoint. De opdracht omvat de strategische merkpositionering en realisatie van zowel on- als offline campagnes.
« Prophets heeft ons overtuigd met een sterk inzicht in de uitdagingen waarmee banken vandaag kampen. De creatieve voorstellen waren sterk, maar daarnaast stelde Prophets een strategisch onderbouwde aanpak voor die veel verder ging dan puur ‘campaigning’, » verduidelijkt Frank Van Hees, hoofd marketingcommunicatie van Crelan. « Dat maakt dat Prophets zeker de juiste partner is om de komende jaren mee te bouwen aan ons merk. » Ook het reclamebureau zelf is enthousiast over de samenwerking: « Crelan is ongetwijfeld een van de mooiste merken binnen de bankensector, » aldus Björn Joos, partner van het reclamebureau. « Als relatief nieuw ‘merk’ kan het steunen op een sterke geschiedenis waarin de klant steeds centraal heeft gestaan. De coöperatieve verankering is daarvan het mooiste bewijs. We zijn dan ook bijzonder blij dat we het merk verder vorm kunnen geven en kunnen meebouwen aan de toekomst van Crelan. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]