Barbecueën wordt een burgerplicht

Crea / News

barbecue declan-rex-50338-unsplashWanneer het zonnetje begint te schijnen dan is het ook voor Devos & Lemmens tijd om te shinen. Want naar jaarlijkse traditie trappen zij het barbecue-seizoen op gang. Na maanden van afwezigheid mag de BBQ eindelijk weer bovengehaald worden. En daar wordt de Belg gelukkig van. Alleen jammer dat we in België niet altijd de kans hebben om te profiteren van een lekkere grill. Daarom moeten we met z’n allen barbecueën wanneer het kan. Waar we vorige zomer nog riepen dat barbecueën een basisrecht is, gaan we dit jaar nog een stapje verder. Barbecueën is niet enkel een recht, het is onze burgerplicht! Met die boodschap probeert Devos & Lemmens samen met LDV United de hele zomer lang het vuur in alle barbecues te krijgen. En barbecueën doe je liefst niet alleen. Daarom sporen ze iedereen aan om sausiaal te barbecueën en vrienden of familie te verenigen rond de grill. Ook dat hoort bij de burgerplicht.
Om de campagne in gang te steken, werden de grote middelen ingezet. Op het menu: een nieuwbakken tv-spot, een aantal smakelijke online filmpjes en naar goede gewoonte een serieuze portie radiospots. Daarnaast staan er heel de zomer lang ook nog tal van activaties op het programma om ervoor te zorgen dat echt wel alle Belgen hun burgerplicht vervullen.


Credits
Client: Devos & Lemmens
Contact: Lies Eeckman, Lorenzo Van Doorslaer, Dorien Loridan
Agency: LDV United
Account Team: Katrien Dupon, Dimitri Mundorff
Creative Director: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle, Kristof Snels
Associate Creative Director FR: Paul Servaes
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch, Matthew Lootens
Strategy : Jef Raeman
Design: Jeffrey Uten
Radio Production Company: Raygun
Film Production Company: Dedsit
Director: Guy Goossens