Om haar continue groei te bestendigen en de lange termijn ambities kracht bij te zetten investeert Trustmedia, de advertising solutions divisie van De Tijd | L'Echo, in haar structuur. Op 5 september vervoegt Bart Gunst zich bij de rangen van Trustmedia als b2b marketing manager. Bart Gunst kan terugblikken op 17 jaar ervaring in de media bij VUM, Corelio, Scripta en Mediahuis. Hierbij bouwde hij een grondige expertise uit in een brede waaier van domeinen waaronder Business & Market Intelligence, CRM, Marketing & Communicatie en Product Management.
Hans De Rore, managing director bij Trustmedia, kijkt uit naar de komst van Bart Gunst: “Ik ben bijzonder verheugd Bart Gunst in ons team te kunnen verwelkomen. Dankzij onze permanente investeringen in redactionele en digitale innovatie zijn we doorgebroken bij een nieuwe doelgroep van ‘new economy’-lezers. Dit alles creëert nieuwe mogelijkheden, die we met het talent en de expertise van Bart Gunst nog beter zullen kunnen vertalen in oplossingen voor de advertentiemarkt.”
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]