Bart Van De Vel krijgt Marketing Academy Scholarship

The Marketing Academy US maakte de 30 'emerging leaders' bekend die zijn geselecteerd voor hun 2022 Scholarship Program. Tijdens het selectieproces streden leiders van client-side, merken, media-eigenaren en bureaus via een selectieproces in 3 fasen voor slechts 30 plaatsen. Het programma is gratis maar zeer selectief en is ontworpen om gebruik te maken van de collectieve kennis van de industrie om de vaardigheden van de Scholars te ontwikkelen en hen voor te bereiden op hun reis naar senior en board level business leaders.
The Marketing Academy gaat nu zijn vierde jaar in de VS in en heeft wereldwijd meer dan 800 alumni, die het programma vaak omschrijven als 'transformerend' en 'levensveranderend'. Het programma in de VS wordt in 2022 gefinancierd door langetermijnpartners Salesforce, The Wall Street Journal, Mars Wrigley en KFC.
And geus what: tussen die 30 geselecteerden vinden we Bart Van De Vel, global program manager bij Meta, terug. Bart Van de Vel is een volleerd en gedreven bedrijfsleider met uitgebreide ervaring in reclame, digitale transformatie en merkmarketing voor wereldwijde markten. Hij is een techno-optimist, enthousiast over technologische vooruitgang en gelooft dat de toekomst een groot potentieel heeft.
Als global product & program manager bij Meta is hij aangetrokken tot het toegankelijker maken van digitale platformen in opkomende markten. Hij werkt sinds 2013 bij het bedrijf en heeft een van de langste dienstverbanden; hij is er al langer dan 98% van zijn collega's. Na vier jaar op het internationale hoofdkantoor van het bedrijf in Dublin verhuisde hij naar Dubai, waar hij de functie van head of Beauty & Luxury bekleedde, alvorens over te stappen naar Miami, waar hij momenteel verblijft.
Hij is momenteel ingeschreven als doctoraatsstudent in Business Administration aan de Paris School of Business. Hij behaalde een Master of Science in Innovatie en Ondernemerschap aan de HEC Paris, specialiseerde zich in Organisatorisch Leiderschap aan de Northwestern University, en studeerde Strategie aan de Columbia Business School. Daarnaast behaalde hij mini-MBA's in Marketing en Brand Management, voltooide hij het Neuroscience and Neuromarketing programma aan de Copenhagen Business School,en is hij een gecertificeerd foresight practitioner.
Als hij niet aan een mobiel scherm gekluisterd zit, reist Bart Van de Vel de wereld en de zeven zeeën rond, leert hij over wijn, is hij een Italodisco-fanboy, en verkent hij graag onderwaterwerelden als een gevorderde openwaterduiker.
De volledige lijst van 30 (van wie we vermoeden dat het niet allemaal Italodisco-fans zijn):
- Bart Van De Vel, Global Program Manager, Meta
- Caio Correa, Sr. Brand Director Doritos USA,PepsiCo
- Christopher Symmes, Senior Brand Manager, Unilever
- Dana DiGregorio, Global Managing Director, MESH Experience
- Derrick L. Christian II, Director, Marketing & Brand Innovation, United Center
- Emily Gibson, Senior Director, Season Pass, Vail Resorts
- Emma Powers, Executive Director – Enterprise Marketing, Comcast Business
- James Reid, Vice President, Business Development, Collectively
- Jamie Rutherford, Global Strategy Director, FCB New York
- Jeanine Lewis, Vice President of Brand Management, Bumble Bea Seafood Company
- Johannah Rogers, Director, North American Whiskey, Diageo
- Jonathan Miller, Director of Retention Marketing, Crain Communications
- Juliet Randall, VP, Account-Based Marketing Strategy, Salesforce
- Kaavya Ashok Krishna, Lead-Knowledge, Learning & Advocacy, Crisis & Climate Risk Finance, The World Bank Group
- Kate Cohen, VP of Marketing,Happi Foodi
- Katie Fabry, Marketing Director, The Wall Street Journal
- Lindsay Schuhmann, Brand Manager,KFC US
- Louise Rapley, Group Account Director,Noble People
- Melissa Mendoza, Director of Marketing,Campbell Soup Company
- Marcus Andrew, Social Strategy Lead, Apple TV+
- Nick Gonzales, Chief Marketing Officer, Spikeball
- Qi Gu, Director of Integration & Digital Transformation, Omnicom Media Group
- Panos Bechrakis, Global Marketing Director,Godiva Chocolatier
- Rishi Mukhi, Director, Wholesale Digital Activation, adidas
- Ryan Shaw, Executive Director, Head ofMediacom Chicago
- Salvatore Salemme, Senior Manager, Marketing – US Retail,Wella Company
- Sally Tran, Sr.Brand Manager, Gum & Mints, Extra US,Mars Wrigley
- Sarah Shimmons, Global Marketing Director, Smirnoff, Diageo
- Stephanie Jones, VP, Account Director,The Martin Agency
- Tom Walter, Global Director of Brand Marketing & Innovation,Under Armour
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]