Base en Butik brengen apps tot leven

BASE - Summerfestival 2015 - Antwerp, Belgium - Butik Agency
Base brengt in samenwerking met Butik agency deze zomer enkele van de populairste apps tot leven. Een hele zomer lang kunnen bezoekers van festivals als Summerfestival, Wecandance, Laundry Day of Dreamville (de campsite van Tomorrowland) een eigen dubsmash movie maken, Tinder in het echt beleven, Spotify uittesten en vrienden zoeken op het terrein via de app Find my friends. En hoe maak je nu de perfecte selfie met het hoofpodium zonder een muur van duizenden ruggen op de achtergrond…? Daar heeft Base wat op gevonden. In de Base Go Mobile Zone staat een schaarlift die tot 13m hoog gaat. Het resultaat? Een schitterend zicht over het hele festivalterrein en vooral de perfecte setting voor de perfecte en unieke selfie. De bezoekers van Summerfestival op Linkeroever Antwerpen konden het afgelopen weekend alvast even uittesten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]