Er valt altijd wel iets te beleven op het internet. Of het nu filmpjes zijn van schattige katjes, vakantiefoto’s van mensen die je nauwelijks kent of de statusupdate van je beste vriendin: we vertoeven ettelijke uren op onze sociale netwerken. Daarom besloot BASE om de mobiele data van haar abonnementen te verdubbelen tot eind 2017. Zowel voor nieuwe, als huidige klanten.
DDB Brussels creëerde een 360° campagne om de promotie ‘Double Data’ bekend te maken. Daarin worden zowel tv, display bannering, tram, OOH en content ingezet. De radiocampagne omvat de typische verleidingen die we dagelijks moeten weerstaan op onze sociale media...
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]