BASE kan niet weerstaan aan verleiding internet

Er valt altijd wel iets te beleven op het internet. Of het nu filmpjes zijn van schattige katjes, vakantiefoto’s van mensen die je nauwelijks kent of de statusupdate van je beste vriendin: we vertoeven ettelijke uren op onze sociale netwerken. Daarom besloot BASE om de mobiele data van haar abonnementen te verdubbelen tot eind 2017. Zowel voor nieuwe, als huidige klanten.
DDB Brussels creëerde een 360° campagne om de promotie ‘Double Data’ bekend te maken. Daarin worden zowel tv, display bannering, tram, OOH en content ingezet. De radiocampagne omvat de typische verleidingen die we dagelijks moeten weerstaan op onze sociale media...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


