BASE kan niet weerstaan aan verleiding internet

Er valt altijd wel iets te beleven op het internet. Of het nu filmpjes zijn van schattige katjes, vakantiefoto’s van mensen die je nauwelijks kent of de statusupdate van je beste vriendin: we vertoeven ettelijke uren op onze sociale netwerken. Daarom besloot BASE om de mobiele data van haar abonnementen te verdubbelen tot eind 2017. Zowel voor nieuwe, als huidige klanten.
DDB Brussels creëerde een 360° campagne om de promotie ‘Double Data’ bekend te maken. Daarin worden zowel tv, display bannering, tram, OOH en content ingezet. De radiocampagne omvat de typische verleidingen die we dagelijks moeten weerstaan op onze sociale media...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]