Base kiest voor contextualisering met JCDecaux


Crea / Media / News

Base schakelt JCDecaux in voor meer gewicht van zijn ‘Based on You’-campagne. Deze campagne, die al in verschillende media zoals radio, televisie en OOH aanwezig is, wordt sinds kort aangevuld door een field marketing-actie in de winkelcentra en Brusselse metrostations. Het gaat om een samenwerking tussen Base, TBWA, PHD Media, Outsight en JCDecaux.

Om te laten zien hoe Base zijn abonnementen personaliseert heeft een team van hosts en hostesses in de kleuren van het merk zich in een aantal winkelcentra en metrostations opgesteld om voorbijgangers aan de actie te laten deelnemen. Het doel is om het meest geschikte abonnementsprofiel voor iedere gebruiker te bepalen en te proberen een abonnement voor één of vijf jaar te winnen. Zodra iemand meedoet, wordt het unieke en gepersonaliseerde profiel van die persoon op alle digitale schermen van JCDecaux weergegeven met vermelding van zijn of haar voornaam. Deze contextualisering zorgt voor een innoverende interactie en dus een groter effect van de campagne.

MALLS - SHOPPING DOCKS BRUXSEL - BASE