In het Verenigd Koninkrijk zijn ze elk jaar weer sneller in kerststemming dan hier en ook de openbare omroep BBC doet daar natuurlijk lustig aan mee. Zo is er een spotje met daarin een vader en zijn dochter, ‘The Supporting Act’. Twee minuten lang, met een leuk gebruik van typische kerstmuziek. De vader is zo drukdrukdruk bezog dat hij dreigt de eindejaarsvoorstelling te missen…
De spot werd intern bij de BBC ontwikkeld, meer bepaald door BBC Creative, het in-house bureau dat internationale talenten verzamelde om op een professionele en creat;ieve manier programma’s van de BBC te ondersteunen.
Het succes van de video is een opsteker voor de omroep, met na twee dagen al meer dan 80.000 views op YouTube en meer dan 11 miljoen views op Facebook (and still counting).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]