BBDO en Ethias verzekeren uw glimlach

Crea / News

Ethias_BBDO
BBDO onderzocht het DNA van Ethias en zag dat de verzekeraar de afgelopen 100 jaar altijd alles in het werk heeft gesteld om alles wat met verzekeringen te maken heeft zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken. Online een verzekering afsluiten, een app om een auto-ongeluk te melden, hulp langs de weg binnen 30 minuten.... Dit zijn slechts enkele van hun voortdurende inspanningen om ervoor te zorgen dat Ethias-klanten zo vaak mogelijk kunnen blijven lachen. En het is wetenschappelijk bewezen: hoe meer je lacht, hoe langer je leeft.ethias bbdo
De nieuwe baseline 'Glimlach verzekerd' werd gesymboliseerd door de bekendste glimlach ter wereld naar voren te schuiven, meer bepaald op het KMSK in Antwerpen, en wordt gelanceerd op TV, print en social media.

Credits

  • Client

    Ethias

  • Contacts

    Vincent Pécasse
    Elodie Didier
    Karolien Schoefs
    Barbara Antinori

  • Creative Direction

    Sebastien De Valck
    Arnaud Pitz

  • Creatives

    Jan Schraeyen
    Willeke Vanoirbeek

  • Copy FR

    Gregory Verheyleweghen

  • Account team

    Catherine De Block
    Eva De Gendt
    Bram De Vidts
    Gill Cauwenberg
    Ilse Plas

  • Strategic planning

    Wouter Van den Herrewegen
    Kim Leunen

  • Agency Producer

    Patricia Van De Kerckhove

  • 3D Production Company

    Creative Conspiracy

  • Agency Sound Producer

    Nicolas Van Poeck

  • Art Direction

    Cristina Gesulfo
    Maike Borms

  • Design

    Jorrit Michiels

  • Final art

    Tom Nackaerts
    David Vanderbist

  • Agency Video Editors

    Valentin Taminiau
    Dejvi Vandeveire

  • Sound Production Company

    BBDO Productions

  • Music Remake

  • Gregory Caron
    ETHIAS8042512_BrandCampaign_Glimlach_385x255_NL_DEF