BBDO onderzocht het DNA van Ethias en zag dat de verzekeraar de afgelopen 100 jaar altijd alles in het werk heeft gesteld om alles wat met verzekeringen te maken heeft zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken. Online een verzekering afsluiten, een app om een auto-ongeluk te melden, hulp langs de weg binnen 30 minuten.... Dit zijn slechts enkele van hun voortdurende inspanningen om ervoor te zorgen dat Ethias-klanten zo vaak mogelijk kunnen blijven lachen. En het is wetenschappelijk bewezen: hoe meer je lacht, hoe langer je leeft.
De nieuwe baseline 'Glimlach verzekerd' werd gesymboliseerd door de bekendste glimlach ter wereld naar voren te schuiven, meer bepaald op het KMSK in Antwerpen, en wordt gelanceerd op TV, print en social media.
Credits
-
Client
Ethias
-
Contacts
Vincent Pécasse
Elodie Didier
Karolien Schoefs
Barbara Antinori -
Creative Direction
Sebastien De Valck
Arnaud Pitz -
Creatives
Jan Schraeyen
Willeke Vanoirbeek -
Copy FR
Gregory Verheyleweghen
-
Account team
Catherine De Block
Eva De Gendt
Bram De Vidts
Gill Cauwenberg
Ilse Plas -
Strategic planning
Wouter Van den Herrewegen
Kim Leunen -
Agency Producer
Patricia Van De Kerckhove
-
3D Production Company
Creative Conspiracy
-
Agency Sound Producer
Nicolas Van Poeck
-
Art Direction
Cristina Gesulfo
Maike Borms -
Design
Jorrit Michiels
-
Final art
Tom Nackaerts
David Vanderbist -
Agency Video Editors
Valentin Taminiau
Dejvi Vandeveire -
Sound Production Company
BBDO Productions
-
Music Remake
-
Gregory Caron