BBDO en Lidl helpen u keuzes maken: 'Wat eten we vandaag?'
Je hoort ze elke dag. In je eigen hoofd, of uitgesproken door iemand in je familie. Voor acht op de tien gezinnen is het zonder twijfel de belangrijkste vraag van de dag: wat eten we vandaag? En het antwoord wordt steeds meer gestuurd door de promo’s van supermarkten.
Op die tendens speelt BBDO nu in voor Lidl. Met een nieuwe reeks radiospots en online videoadvertenties bieden ze consumenten een handige sluiproute in hun denkproces. Want met de promo’s van Lidl is het meteen duidelijk welk vers gerechtje je vandaag weer op tafel tovert. En ook voor de liefhebbers van een goed glas wijn of een interessante non-food promo biedt Lidl een antwoord op de belangrijke vragen des levens. Met variaties als ‘Wat drinken we vandaag?’ en ‘Wat planten we vandaag?’ is het concept flexibel genoeg om alle mogelijke promo’s op een catchy manier tot bij de consument te brengen. Lidl en BBDO excuseren zich bij voorbaat voor de oorwurm.
CREDITS
Client: Lidl
Contacts: Mattus Gala, Hendrik Van Wilderode, Dieter De Ryck, Julie Vanderstichele, Julie Longerstay,
Naomi Domen, Emmelie Mouton, Gaia-Maria De Badrihayé & Sam Borloo
Agency: BBDO Belgium
Account Team: Michelle Stas, Ward Braeckevelt, Laura De Clercq, Axel Braeckevelt & Chiara Juliens
Strategy: Dirk Peremans
CD: Marc Richard Vander Heyden
Creation: Sven Pede & Louise Windels (NL), Gregory Verheyleweghen & Gaetan Gomez Garcia (FR)
Head of RTV: Patricia Van De Kerkchove
RTV Producer: Marta Michna & Loes Fierens
Sound Production: Massive Media & BBDO Productions
Sound Engineers: Jeremy Vettorel & Mathieu Schots
Post Production Promo films: BBDO Productions
Editor: Neil Skeet