BBDO en Lidl presenteren: vier valentijn met je hond!

Na het succes van ‘7 venkels en frambozen’ met Willy Sommers vorig jaar kan een muzikaal vervolg natuurlijk niet uitblijven. Daarom haalt Lidl ook dit jaar weer alles uit de kast voor valentijn, het feest van de liefde!Want de liefde gaat nog altijd door de maag.
Maar onderzoek toont aan dat veel mensen hun hond liever zien dan hun partner*. En de liefde van jouw trouwe viervoetergaat ook door de maag! Daarom wil Lidl hen dit jaar op een speciale manier laten genieten van haar verse producten. Samen met dierenartsen en voedingsdeskundigen ontwikkelde men een verrassend vlees-, vis- én veggiegerecht voor hondjes. Zo kunnen zij ook smullen van een gezond en evenwichtig eetfestijn. Je vindt de receptenterug op www.dekeukenvanlidl.be/valentijnsdag.
Om deze campagne te lanceren maakten Lidl enBBDO een wervelende videoclip met in de hoofdrol Vlaanderens favoriete showbizzkoppel: Nicole & Hugo! De ideale match, want ze zijn niet alleen al 50 jaar lang dierenliefhebber, ze vierden onlangs ook hun 50ste huwelijksverjaardag. Bovendien viert een van hun eerste hits ‘Baby, baby’ binnenkort ook haar 50steverjaardag. Speciaal voor alle hondjes zetten ze graag hun schouders onder dit projecten blazen ze samen met Lidl en BBDO nieuw leven in hun golden oldie. Perfect voor deze campagne, want de liefde voor elkaar én de liefde voor huisdieren staan centraal.
De campagne werd vertaald in radio, online video en social media.
https://dogzine.nl/nl/nieuwsartikelen/liever-hond-dan-partner-kussen
Credits
Client : LIDL
Contacts:Hendrik Van Wilderode, Ifke Nauwelaerts, Lien Van Hoorebeke, Julie Longerstay, Emmelie Mouton
Agency: BBDO BELGIUM
CD:Jan Dejonghe
Creation:Simon Van Backlé & Thibault Jacobs
Copy FR: Gregory Verheyleweghen & Louise Cornet
Design: Nadia Tweepenninckx
Final Art: Petra Saelens
Head of brand strategy: Dirk Peremans
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
RTV producer : Loes Fierens, Patricia Van De Kerckhove
Account team: Laura De Clercq, Cato Samyn, Michelle Stas
Film Production company: Wenneker
Director: Wim Geudens
DOP: Piet Deyaert
Executive Producer:Mathias Kerner
Producer: Femke Doom
Post producer:Mirjam De Vreese
Hair & make up:Gino Beeckman
Styling:Inger Pedersen
Art direction:De Nonkels
Offline editor:Liesbeth Van Sele
Online editor: Pierre Mailly
Grading: Xavier Dockx
Production company social: BBDO Productions
Editor: Neil Skeet
Sound Production: BBDO Productions
Sound engineers:Mathieu Schots, Jeremy Vettorel
Audio producer:Loes Fierens, Patricia Van De Kerckhove
Production company print:Kitchenet
Photographer:Hannes Vandenbroecke
Food stylist: Louise De Brabandere
Retoucher:Tom Vandewiele
PR:Double Deeds - David Dalemans
Special thanks to:Nicole & Hugo en management
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]