Na een pitch voor zijn communicatiebudget van de toekomstige lampen campagne koos Recupel BBDO als favoriet. BBDO kon Recupel overtuigen met een strategische shift, een geïntegreerd creatief voorstel.
In 2017 verzamelde en verwerkte België bijna 9,8 kg afgedankt elektr(on)isch materiaal per inwoner, wat het één van de meest vooruitstrevende landen maakt op het vlak van elektro-recyclage. Vol positieve energie lanceert Recupel met BBDO in oktober een nieuwe campagne. Die moet de Belg sensibiliseren, informeren en nog beter doen recycleren.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]