Na een pitch voor zijn communicatiebudget van de toekomstige lampen campagne koos Recupel BBDO als favoriet. BBDO kon Recupel overtuigen met een strategische shift, een geïntegreerd creatief voorstel.
In 2017 verzamelde en verwerkte België bijna 9,8 kg afgedankt elektr(on)isch materiaal per inwoner, wat het één van de meest vooruitstrevende landen maakt op het vlak van elektro-recyclage. Vol positieve energie lanceert Recupel met BBDO in oktober een nieuwe campagne. Die moet de Belg sensibiliseren, informeren en nog beter doen recycleren.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





