BBDO haalt nieuwe oogst binnen

BBDO heeft er al enkele succesvolle edities van The Farm opzitten. Het concept? Zeven afgestudeerde creatieven mogen drie weken lang op bootcamp, The Farm genaamd. De zeven gooien zich op werk voor drie merken. Het is met name de bedoeling om campagnes te ontwikkelen die de merken relevant(er) moet maken in een wereld waarin technologie een steeds grotere rol speelt.
De editie 2018 van The Farm is volop aan de gang, nadat in juli een eerste selectie was om het aantal kandidaten tot zeven te kunnen herleiden. En de zeven zijn Sami Ait El Maati, Stanislava Bolbas, Willeke Vanoirbeek, Elise Landuyt, Brice Gabiro, Lotte Van den Bossche en Lisa Eelen. Naar goede gewoonte worden zij op dat bootcamp begeleid en ondersteund door BBDO-medewerkers en externe specialisten. De namen van de winnaars van dit bootcamp kennen we op 31 augustus. Te winnen: een job bij BBDO en een cheque van duizend euro.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]