BBDO heeft er al enkele succesvolle edities van The Farm opzitten. Het concept? Zeven afgestudeerde creatieven mogen drie weken lang op bootcamp, The Farm genaamd. De zeven gooien zich op werk voor drie merken. Het is met name de bedoeling om campagnes te ontwikkelen die de merken relevant(er) moet maken in een wereld waarin technologie een steeds grotere rol speelt.
De editie 2018 van The Farm is volop aan de gang, nadat in juli een eerste selectie was om het aantal kandidaten tot zeven te kunnen herleiden. En de zeven zijn Sami Ait El Maati, Stanislava Bolbas, Willeke Vanoirbeek, Elise Landuyt, Brice Gabiro, Lotte Van den Bossche en Lisa Eelen. Naar goede gewoonte worden zij op dat bootcamp begeleid en ondersteund door BBDO-medewerkers en externe specialisten. De namen van de winnaars van dit bootcamp kennen we op 31 augustus. Te winnen: een job bij BBDO en een cheque van duizend euro.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





