BBDO heeft er al enkele succesvolle edities van The Farm opzitten. Het concept? Zeven afgestudeerde creatieven mogen drie weken lang op bootcamp, The Farm genaamd. De zeven gooien zich op werk voor drie merken. Het is met name de bedoeling om campagnes te ontwikkelen die de merken relevant(er) moet maken in een wereld waarin technologie een steeds grotere rol speelt.
De editie 2018 van The Farm is volop aan de gang, nadat in juli een eerste selectie was om het aantal kandidaten tot zeven te kunnen herleiden. En de zeven zijn Sami Ait El Maati, Stanislava Bolbas, Willeke Vanoirbeek, Elise Landuyt, Brice Gabiro, Lotte Van den Bossche en Lisa Eelen. Naar goede gewoonte worden zij op dat bootcamp begeleid en ondersteund door BBDO-medewerkers en externe specialisten. De namen van de winnaars van dit bootcamp kennen we op 31 augustus. Te winnen: een job bij BBDO en een cheque van duizend euro.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]