Na een strategische pitchronde tussen verschillende reclamebureaus besloot Decathlon de samenwerking aan te gaan met BBDO. BBDO zal Decathlon analytisch, strategisch en creatief ondersteunen en dit binnen verschillende gebieden zoals commerciële merkcommunicatie, social & digitale marketing, content marketing, activatie & direct marketing.
Decathlon heeft BBDO naar eigen zeggen gekozen om zijn overtuigende strategische aanpak en zijn ervaring binnen retail. BBDO van zijn kant is verheugd vanaf nu sportieve partner te zijn van Decathlon en kijkt ernaar uit om samen mooie overwinningen te behalen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]