BBDO sport met Decathlon

Na een strategische pitchronde tussen verschillende reclamebureaus besloot Decathlon de samenwerking aan te gaan met BBDO. BBDO zal Decathlon analytisch, strategisch en creatief ondersteunen en dit binnen verschillende gebieden zoals commerciële merkcommunicatie, social & digitale marketing, content marketing, activatie & direct marketing.
Decathlon heeft BBDO naar eigen zeggen gekozen om zijn overtuigende strategische aanpak en zijn ervaring binnen retail. BBDO van zijn kant is verheugd vanaf nu sportieve partner te zijn van Decathlon en kijkt ernaar uit om samen mooie overwinningen te behalen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]