BBDO steunt het hart van vrouwen

De cijfers zijn duidelijk: de grootste doodsoorzaak bij vrouwen in België is niet wat we denken. Zo doden hart- en vaatziekten vrouwen 7 keer meer dan borstkanker. Een tegenspraak die het Fonds pour la Chirurgie Cardiaque en BBDO willen illustreren aan de hand van een afbeelding: die van een ontklede vrouw met een medisch hart op de borst getatoeëerd. We denken namelijk vaak ten onrechte dat hart- en vaatziekten enkel mannen treffen. Maar ze brengen ook het leven van steeds meer en steeds jongere vrouwen in gevaar.
Credits:
Creative director: Arnaud Pitz, Klaartje Galle & Sebastien De Valck
Copywriter: Vincent De Roose
Art Director: Cristina Gesulfo & Klaartje Galle
Account team: Catherine De Block & Sophie Glotz
Social Creative: Adnan Chehima
Design: Eric Leurquin & Joris Bochman
DTP: Tom Nackaerts, Petra Saelens
Third parties: Frieke Janssens, Tine Segaert, Natasja Mosterman & Emanuelle Bastiaenssen
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]