Al voor het vijfde jaar op rij organiseerde BD myShopi de zoektocht naar de beste folders van het jaar. Marktonderzoeksbureau Profacts deed tussen 1 september en 31 oktober onderzoek bij consumenten naar hun favoriete folders. Deze verkiezing organiseerde het bedrijf in 2017 samen met partners AddRetail, RetailDetail, Profacts en Em. De Jong. De uitreiking van de prijzen vond op 23 november plaats.De categoriewinnaars werden tijdens het voorprogramma ‘Attention please!’ bekendgemaakt. De prijs voor beste folder in de categorie ‘Supermarkten’ ging naar de grote winnaar van vorig jaar: Delhaize. In de categorie ‘Home, DIY, Tuin & Dier’ bleek Gamma de favoriet te zijn. De prijs voor beste folder in de categorie ‘Elektro & Telecom’ was net zoals vorig jaar voor MediaMarkt. En ten slotte was de beste folder in de categorie ‘Beauty, Lifestyle & Merken’ de folder van Kruidvat.
De prijs van de vakjury werd aansluitend uitgereikt tijdens de RetailDetail Night. En die ging dit jaar naar JBC. Deze folder sprong er voor de vakjury – bestaande uit negen vakspecialisten - uit met een consistente merkidentiteit, kwalitatieve fotografie en slimme activerende elementen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]