BDMA blikt vooruit met Legal Day

Op 25 mei 2018 wordt de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming in heel Europa van toepassing. En zodra u persoonlijke gegevens verwerkt, zowel B2C als B2B, bent u hierbij betrokken. Deze reglementering leidt tot veranderingen zowel voor uw privacyclausules als voor uw opt-in en opt-out inzamelingsprocedures en andere documenten met betrekking tot uw klanten. Bovendien vereist dit ook een grondigere aanpassing van uw IT-systemen. De totale beheersing van de gegevensstromen wordt primordiaal, vooral in een omgeving die wat meer gericht wordt op de "big data”.
Hoe concreet moet u zich hierop nu voorbereiden? Welke zijn de uitdagingen die u zult moeten beantwoorden? Om u een antwoord te bieden op die vragen, houdt de BDMA (Belgian Direct Marketing Association) op 23 mei haar Legal Day. Interesse? Meer over het programma en inschrijvingen vindt u hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]