BDMA blikt vooruit met Legal Day
Op 25 mei 2018 wordt de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming in heel Europa van toepassing. En zodra u persoonlijke gegevens verwerkt, zowel B2C als B2B, bent u hierbij betrokken. Deze reglementering leidt tot veranderingen zowel voor uw privacyclausules als voor uw opt-in en opt-out inzamelingsprocedures en andere documenten met betrekking tot uw klanten. Bovendien vereist dit ook een grondigere aanpassing van uw IT-systemen. De totale beheersing van de gegevensstromen wordt primordiaal, vooral in een omgeving die wat meer gericht wordt op de "big data”.
Hoe concreet moet u zich hierop nu voorbereiden? Welke zijn de uitdagingen die u zult moeten beantwoorden? Om u een antwoord te bieden op die vragen, houdt de BDMA (Belgian Direct Marketing Association) op 23 mei haar Legal Day. Interesse? Meer over het programma en inschrijvingen vindt u hier.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]