Op 25 mei 2018 wordt de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming in heel Europa van toepassing. En zodra u persoonlijke gegevens verwerkt, zowel B2C als B2B, bent u hierbij betrokken. Deze reglementering leidt tot veranderingen zowel voor uw privacyclausules als voor uw opt-in en opt-out inzamelingsprocedures en andere documenten met betrekking tot uw klanten. Bovendien vereist dit ook een grondigere aanpassing van uw IT-systemen. De totale beheersing van de gegevensstromen wordt primordiaal, vooral in een omgeving die wat meer gericht wordt op de "big data”.
Hoe concreet moet u zich hierop nu voorbereiden? Welke zijn de uitdagingen die u zult moeten beantwoorden? Om u een antwoord te bieden op die vragen, houdt de BDMA (Belgian Direct Marketing Association) op 23 mei haar Legal Day. Interesse? Meer over het programma en inschrijvingen vindt u hier.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]