Be-One maakt een punt met Zorgpunt

Crea / News

nieuw logo ZorgpuntZorgpunt vertrok in 2013 vanuit een sterk concept om elke zorgbehoevende in het thuiszorgtraject met de verhuur en verkoop van kwaliteitsvolle thuiszorgmaterialen te helpen. Vandaag is Zorgpunt uitgegroeid tot een netwerk van ruim 100 apothekers in Vlaanderen, en een webshop-platform. Maar Vlaanderen weet nog te weinig dat Zorgpunt bestaat en waar het voor staat. Om het concept op de kaart te zetten in Vlaanderen heeft Be-One Communication een rebranding doorgevoerd voor Zorgpunt die sprekender en duidelijker is, en die hun filosofie beter vorm geeft. Het nieuwe logo wordt ondersteund door een niet mis te verstane baseline: 'Thuiszorgmateriaal. Ons vak, uw comfort.'Zorgpunt rebranding
Be-One Communication heeft de Brand Identity-strategie en het merkconcept uitgewerkt in logo, baseline, folders, gevelstickers… De Zorgpunt-apotheken krijgen nu een make-over, de website is gerestyled en gebruiksvriendelijker, en via digitale communicatie zal in de komende periode aan de positionerende naambekendheid gewerkt worden. Zorgpunt staat er voor elke zorgbehoevende, en dat zal je merken.
Credits
Zorgpunt: Dominique Blanckaert, Coordinator
Agency: Be-One Communication
Strategic and Managing Director: Robert Hurkmans,
Marketing Director: Christina Lemahieu
Concept Creative: Gunther Thielens
Senior Creative: Alexandra De Vos
Digital & Social Director: Bruno Musyck