Be Wapp en Hungry Minds pakken vervuilers hardhandig aan

Crea / News

In het kader van zijn schoonheidsmarathon lanceert Be Wapp, de non-profitorganisatie die campagne voert voor openbare netheid in Wallonië, samen met Hungry Minds een campagne om straatvervuilers hardhandig aan te pakken.

De campagne richt zich op burgers die zich niet bewust zijn van de oorzaak, maar ook op iedereen die er genoeg van heeft om afval gedumpt te zien worden in de openbare ruimte. Iedereen die graag de magische kracht zou hebben om een koekje van eigen deeg te geven aan vervuilers.

De campagne loopt via televisie, radio (Radio Contact en RTL) en de sociale media.

 

 


CREDITS:

Client: Be WaPP

Agency: Hungry Minds 

Client contacts: Mélanie ​ Dussart & Lena Oger

Account Manager: Stéphane Henry 

Creative Director: Jérémy Paul & Geoffrey Hanot 

Chief Creative Officer: Damien Ronday 

Digital Campaign Planner: Donovan ​ Bellens

DTP/Graphic Designers: Ilayda Yuksel

Production company: Disturb Studio 

Producer: Julien Fouya 

Director: Maxime Pasque 

DOP: Pierre Pironet ​

Editing: Charlotte Demanet 

Colorgrading: Virgil Leclercq 

Photographer: Charlotte Demanet 

Audio: La Vita Studios Brussels