BEA Awards 2019: met 20 in de finale

De 18 juryleden van de BEA Awards 2019 hebben zich gebogen over een dertigtal live communicatieprojecten die werden ingediend door 18 Belgische evenementenbureaus. In de finale blijven er nu nog 20 projecten over, onderverdeeld in 4 categorieën. Deze cases zullen op 27 maart door hun organisatoren worden voorgesteld in het Congrescentrum Lamot.
De competitie, die dit jaar in het teken van ‘Share the Spotlight’ staat, wil meer dat ooit openheid bieden over wat er gebeurt binnen de evenementensector. Met deze aanpak wil men de vertegenwoordigers van bedrijven, verantwoordelijk voor communicatie en marketing, maar ook de hogescholen en de evenementiële beleidsmakers van morgen, beter informeren. De presentaties op 27 maart zullen dus gratis toegankelijk zijn voor iedereen die geïnteresseerd is in hoe de tool ‘event’ wordt gebruikt door bedrijven en overheden.
Welke zijn de specifieke kenmerken van de beste bureaus? Wanneer is het gebruik van een event relevant? Hoe kan men deze tool gebruiken en optimaliseren? Naast de projectpresentaties, zal deze dag ook heel wat vragen beantwoorden over deze tool die steeds vaker door adverteerders wordt gebruikt. Het is daarnaast ook een gelegenheid om de deelnemende bureaus te ontmoeten, en om van gedachten te wisselen met de corporate event managers van kleine en grote Belgische ondernemingen. Een gelegenheid om zich concreet en objectief te informeren over deze tool.
‘s Avonds gaan de BEA Awards, georganiseerd door Event Masters en bijgestaan door een dertigtal partners uit de sector, verder in de Nekkerhal met de traditionele uitreiking van de trofeeën. Deze 21ste editie huldigt de laureaten van de competitie, maar ook alle andere bureaus, de adverteerders en de leveranciers uit de evenementensector zullen in de schijnwerpers komen te staan. Info en tickets zijn beschikbaar via de website van de BEA Awards.
Officiële selectie van de Jury van de Benelux Event Awards 2019:
Business2Business | ||
Agency | Client | Case |
The Oval Office | SD WORX KMO | Intimate Concerts, Get Close with SD Worx |
MeetMarcel | Copperhead | Copperhead Bartender Days |
New Balls Please | Callebaut | Ruby RB1 Launch |
Sylvester | Idewe | Idewe 50 jaar |
To The Point Events | Vandersanden Group | Vandersanden Experience |
Business2Consumers | ||
Agency | Client | Case |
CityCubes | Lidl | Lidl Straffe Kost |
Easyfairs Belgium | Easyfairs Events | FACTS |
King George | Modular Lighting Instruments | Five days of Blossom |
Antwerp ZOO Society | Antwerp ZOO Society (KMDA) | ZOO of Life |
Luc Petit Creation | Grottes de Han-sur-Lesse | Origin |
New Balls Please | ING | Welkom in ons huis |
New Balls Please | Brooks | Brooks Superhuman Academy |
Panama Events | Zoute Events | Zoute Grand Prix 2018 |
Push To Talk | Umicore | Opendeurdag Umicore Olen |
Business2Enterprise | ||
Agency | Client | Case |
VO Event | Alter Domus | Alter Domus 15 YEARS |
The Media House | Krinkels | 50 years Krinkels |
Exceptional Events | Galàpagos | R&D Company Day |
The Oval Office | SD WORX KMO | Intimate Concerts, Get Close with SD Worx |
Institutional | ||
Agency | Client | Case |
The Oval Office | Belgian Offshore Platform | Offshore windenergie beleving |
Push To Talk | AZ Sint-Maarten | Opening ziekenhuis AZ Sint-Maarten |
VO Citizen | SPRB Mobilté / Cabinet | Mobility Week |
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]