Beauty&YOU brengt print tot leven

Crea / Media / News

Beauty&YOU brengt print tot leven
Beauty&YOU, één van de Head Office-magazines, scoort goed bij haar lezers. Dat blijkt uit het tweejaarlijkse Custometer lezersonderzoek. Met een hoge tevredenheidsscore van 8,3/10 in België en 8/10 in Nederland staan de lezers erg positief tegenover Beauty&YOU van Ici Paris XL. Het 76 pagina’s tellende magazine, dat zowel online als in een printversie voor de klanten van het merk verschijnt, brengt de laatste beautytrends en how-to’s in een luchtig format. Het magazine vormt een tastbaar onderdeel in de 360°-aanpak van het merk, dat inzet op print, CRM, social media, online content, video. Meer specifiek scoort het magazine zowel op vlak van sterke content als aantrekkelijke lay-out. Pluspunten zijn de knappe fotografie en inspirerende trends. Olivia Devuyst, brand & store concept manager Benelux van Ici Paris XL: « Het magazine is een winnende combinatie van beauty en lifestyle, en volledig afgestemd op onze trendbewuste klanten. Iets wat de goede cijfers van de Custometer bewijzen. » De positieve resultaten van het onderzoek benadrukken het belang van print, zelfs in een digitaal klimaat waar 1 op 6 online leest.