Bebat activeert en sensibiliseert met Happiness en Clear Channel

Bebat lanceert samen met Clear Channel en Urban Media een grote activatiecampagne voor haar nieuwe batterij-inzamelcampagne. Onder de titel "Ga tot de finish met je lege batterijen!" maakt deze campagne gebruik van een combinatie van print en digitale reclameformaten om een groot publiek te bereiken in de straten en treinstations over heel België. Met deze campagne wil Bebat mensen bewust maken van het aantal batterijen dat we thuis hebben en ze aanmoedigen om ze niet alleen in te zamelen, maar ze ook naar een inzamelpunt te brengen.
Hiervoor zet Bebat een grootschalige nationale campagne op die print (Adshel 2m²) en digitaal (Adshel Live) combineert, op straat en in stations, en ook specifieke formaten in stations integreert, zoals de Led Cube (Luik), de Dazibaos (Antwerpen & Gent), de liften (Brugge) en het nieuwe formaat voorgesteld door Urban Media: de bekleding van de wachtruimte in Leuven.
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Bebat, Zigt Media, Happiness, Urban Media & Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]