De Belgen zijn Europees koploper in het inzamelen van lege batterijen en samen met Bebat ook in het recycleren van de lege batterijen. Een gemiddeld Brussels gezin heeft 86 batterijen in huis waarvan 10 lege batterijen. Er worden in Brussel echter meer dan 5 miljoen batterijen vergeten in lades en ongebruikte toestellen. Hoog tijd dus om de uitdaging aan te gaan en op batterijenjacht te gaan, vinden Bebat en Brussel Leefmilieu.
De campagne, die tot stand kwam in samenwerking met Lielens, lanceert de actie op een uitdagende en positieve manier. Vier personages tonen alvast het goede voorbeeld. De campagne loopt tussen 15 maart en 15 april op radio, via Abribussen en een grote bâche op de Boulevard Général Jacques.
Credits:
Creatief directeur: Frédéric Pousset
Art director: Veerle Giuljam
DTP: Elodie Latorrata
Fotograaf & retouches: François Chevalier
Radiostudio: Sonicville
Print producer: Michel Bernard
Accounts: Laura De Vylder, Amandine Hellin & Sandra Wille
Klant: Bebat: Nele Peeters, Yade Truijens & Isabelle Chaput van Brussel Leefmilieu
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]