In België krijgt één op acht vrouwen in de loop van haar leven borstkanker. Pink Ribbon strijdt al jaren tegen de ziekte door het aanmoedigen van preventie en tijdige opsporing. Carrefour, al geruime tijd een gewaardeerde partner van Pink Ribbon, is zich hier ook zeer bewust van, en verkoopt dit jaar een speciale naaktkalender ten voordele van de borstkankerorganisatie.
BeContent ontwierp voor Carrefour dit jaar een unieke naaktkalender, samen met fotografe Lieve Blancquaert. 12 Carrefour medewerkers, allemaal mannen, gingen uit de kleren om de strijd tegen borstkanker te steunen. De mannen van Carrefour geven zich niet enkel fysiek bloot, maar hebben ook de moed bijeengeraapt om hun persoonlijke ervaring met (borst)kanker te delen. Hun verhalen zijn ontroerend, de beelden krachtig en de opmaak stijlvol, kortom een pareltje om in huis te hebben. De kalender draagt de naam “Heroes”, die rechtstreeks linkt met het Pink Ribbon-lintje dat Raf Simons dit jaar ontwikkelde. “Heroes” verwijst bovendien naar de kracht van iedereen die te maken krijgt met borstkanker: de familie, vrienden, collega’s,… Het laat niemand koud wanneer er iets gebeurt met iemand die je graag ziet. Deze kalender is een unieke gelegenheid om alle vrouwen te steunen die met borstkanker geconfronteerd worden en werden. (Nu te koop bij Carrefour voor slechts 9,99 euro)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]