Beejee Brussels powered by Serviceplan

Beejee Brussels en Serviceplan Benelux hebben beslist om de krachten te bundelen. Vanaf deze maand zullen de teams van Beejee Brussels deel uitmaken van ‘The House of Communication’ van de groep Serviceplan in Sint-Pieters-Woluwe zodat zij - en vooral hun klanten - ten volle kunnen beschikken over de kracht en deskundigheid van het bijna tachtig man sterke team dat werkt vanuit Brussel, Antwerpen en Amsterdam. In de praktijk neemt Serviceplan medewerkers en klanten over van Beejee.

Philippe Gelder
Philippe Gelder, CEO van Beejee Brussels, wordt Chairman of the Board van Serviceplan Brussels. Hij is verheugd over de samenwerking en kijkt er vooral naar uit te kunnen rekenen op de enorme slagkracht van het bureau, een dochtermaatschappij van de Duitse groep die dit jaar het meeste prijzen in de wacht sleepte in Cannes en internationaal actief is met meer dan 3.000 medewerkers. Samen met Sandra Wille, momenteel client service director bij Beejee, zal hij de continuïteit voor de klanten van het bureau garanderen, fungeren als ‘sparring partner’ van Peter Vande Graveele, CEO van de groep, en de leiding waarnemen voor het geheel.

Peter Vande Graveele
Serviceplan Benelux zal dankzij de specialisatie die het bedrijf in huis heeft van onmisbare waarde zijn om Beejee en vooral zijn klanten alle expertise op digitaal vlak (Plan.Net), in de klassieke, digitale en sociale media, in neuromarketing (Mediaplus) en in ‘creative content’ (Gonzales) te bieden die vandaag de dag een must is. Uiteraard zal het bundelen van de ervaring van Beejee en van Serviceplan op het vlak van strategie en creatie van de communicatie voor de merken in de portfolio ook een meerwaarde betekenen.
Daarbij kan worden gedacht aan FCA Automobiles, waarvoor het bureau Beejee vooral het merk Alfa Romeo beheert. Dat merk is flink op weg om de premiummerken naar de kroon te steken met de nieuwe Giulia en de bijzonder veelbelovende SUV die in de loop van 2017 wordt gelanceerd. FCA Automobiles zal de vruchten kunnen plukken van de expertise die Serviceplan de laatste jaren opdeed met BMW. Philippe Gelder: “Zowel voor onze klanten als voor de teams is de samenwerking onder de vlag van Serviceplan heel spannend. De medewerkers maakten een fantastische indruk op ons, vooral in Brussel, maar ook tijdens onze ontmoetingen met het internationale team. Serviceplan is een onafhankelijke groep van ondernemers die een belangrijke positie inneemt in België. Met hen kunnen we een betere plaats verwerven op de markt, in dezelfde geest die altijd al als onze drijfkracht fungeerde. Bovendien is het voor een bureau, zelfs in België, vandaag geen optie meer om klein of middelgroot te blijven. Als gevolg van de evolutie van ons vak moeten we onze competenties bundelen om de uitdagingen van onze klanten aan te gaan”.
Peter Vande Graveele: “Met Philippe en zijn teams voelden we meteen aan dat de geest en de visie die we delen ons in staat zou stellen mooie dingen te realiseren voor de klanten van Beejee, maar ook en vooral gunstig zou zijn voor de ontwikkeling van onze gemeenschappelijke activiteiten. We kijken er enorm naar uit om de expertise en het talent van Serviceplan volledig ter beschikking te stellen van prestigieuze merken in volle groei in België zoals Alfa Romeo, Walibi en Merck Pharmaceuticals”.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]