BeInfluence doorbreekt de televisiecodes voor Lunch Garden

Crea / News

BeInfluence toont aan dat authenticiteit en passie van content creators nu verder gaan dan sociale media en telefoons. Voor één van zijn historische klanten, Lunch Garden, heeft het bureau een tv-campagne opgezet met bekende content creators in Vlaanderen die de codes van sociale media overneemt. De video werd eveneens verspreid via de Instagram- en TikTokkanalen van Lunch Garden-ambassadrices Stephanie Planckaert en Elodie Gabias. Op televisie ging het om een exclusiviteit via Transfer. “Dankzij hun creativiteit en authenticiteit dragen content creators bij aan het verbeteren van de resultaten van verschillende soorten communicatie, ook op televisie. Vandaag is het de televisie die inspiratie haalt uit sociale media, en niet andersom,” zegt Boris Kaisin, CEO BeInfluence 

“Opnieuw samenwerken met ex-collega's Steve Brouwers en Mark Pauwels bracht een gevoel van vertrouwdheid en de belofte van succes met zich mee. Twee van onze content creators van online naar televisie laten gaan was een droom die uitkwam, mogelijk gemaakt door de creatieve vrijheid die we genieten bij BeInfluence en met veel van onze klanten, waaronder Lunch Garden. Deze ervaring maakt ons hongerig naar meer,” zegt Veronique Cox, client director bij BeInfluence.

“Voor ons bij Lunch Garden is het van belang om zo efficiënt en slagkrachtig mogelijk te communiceren. Dat we onze 360° aanpak zowel above-the-line als below-the-line kunnen zien terugkomen in deze campagne kunnen we alleen maar toejuichen,” besluit Ifke Nauwelaerts, chief commercial officer (CCO) bij Lunch Garden.