BeInfluence verwelkomt Veronique Cox en Gilles de Bergeyck als business development managers om haar Benelux-divisie te versterken. Het bureau telt nu 8 medewerkers verspreid over Brussel en Parijs.
Veronique Cox sluit zich aan bij BeInfluence na 15 jaar ervaring in de wereld van de televisie bij SBS België, waar ze, in haar laatste functie, als head of VIER binnen het non-spot advertising team, de merken in haar portfolio op een impactvolle manier in contact bracht met hun consumenten via verschillende creatieve mogelijkheden zoals programmasponsoring, zenderidentiteiten, evenementen, line-extensies en online contexten.
“Het is met veel enthousiasme dat ik me aansluit bij BeInfluence. Het is een grote uitdaging om de overstap te maken van televisie naar influencermarketing, maar ik ben volledig overtuigd van het potentieel van deze 1-op-1 persoonlijke communicatie opportuniteit en van de aanpak van BeInfluence,” vertelt Veronique Cox. “Hier kan ik mijn ervaring en passie voor premium story telling, die ik in de mediawereld al meer dan 15 jaar heb opgebouwd, volledig benutten. Door merken en een nieuwe generatie influencers op een authentieke en impactvolle manier samen te brengen.”
Na te hebben gewerkt in de evenementenwereld bij Profirst International en Bananas, werkte Gilles de Bergeyck als account & business development manager bij Boris Agency, dat deel uitmaakt van de Wasserman Media Group. Hij was er verantwoordelijk voor de Bacardi en AbInBev accounts in live marketing engagement. Hij zal zijn ervaring kunnen gebruiken en overschakelen naar de digitale wereld bij BeInfluence.
“Verslaafd aan uitdagingen vind ik het erg motiverend om dit nieuwe avontuur, dat invloed heeft op de marketing, aan te gaan. Omdat onze wereld meer dan ooit digitaal is, is het aan ons om de brug te zijn tussen fysiek en digitaal door creatieve en authentieke content aan te bieden aan onze influencers,” zegt Gilles de Bergeyck. “BeInfluence overtuigde me door zijn aanpak die creativiteit en authenticiteit met elkaar vermengt. Het bureau is ideaal gepositioneerd om deze verschuiving ten volle te benutten.”
Volgens Thomas Angerer, mede-oprichter van BeInfluence, zal de komst van Veronique Cox en Gilles de Bergeyck het bureau in staat stellen zich ambiteus te blijven ontwikkelen in België en de Benelux, met name bij Nederlandstalige klanten, en marketing te positioneren als hoeksteen van communicatiestrategieën. Enkele weken na de fondsenwerving en de opening van het kantoor in Parijs heeft het bureau zichzelf de middelen gegeven om zijn ambitie te verwezenlijken: binnen drie jaar hét toonaangevende marketingbureau in Europa te zijn.