Ondanks de historisch lage rentevoeten staat er nog steeds meer dan 260 miljard euro op spaarrekeningen in België. Een van de redenen die daarvoor wordt aangehaald, is te weinig tijd om naar het kantoor te komen om mogelijke alternatieven te bekijken en het ontbreken van individueel advies dat dankzij de digitale kanalen op elk ogenblik voorhanden is. Om aan die vraag te beantwoorden lanceert Belfius het ‘digitaal – omnikanaal’ beleggingsadvies dat 24/7 beschikbaar is via smartphone, tablet of pc. Op basis van de specifieke financiële situatie van de klant, zijn strategie, ervaring, kennis en verwachtingen en met de ondersteuning van een financieel adviseur op afstand indien hij dat wenst, via zowel chat, video of call. Belfius bevestigt hiermee zijn strategische keuze om aan zijn klanten hetzelfde beleggingsadvies aan te bieden, zowel in het kantorennet als via zijn diverse digitale kanalen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]