Ondanks haar stevige radiotraditie keert ons land dit jaar in Cannes zonder Radio Lion naar huis. De shortlist liet al het ergste vermoeden: die telde deze editie maar vier finalisten.
De jury van de Radio Lions kende zijn Grand Prix 2016 toe aan The Everyman Meal van Ogilvy & Mather Johannesburg voor KFC. De jury stond dit jaar onder leiding van onze landgenoot Thierry van Durme, head of radio van Sonicville. En dus is die nationale eer dus toch wel een beetje gered...
https://soundcloud.com/ogilvy-joburg/sets/kfc-the-everyman-meal
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]