De Belgian Advertising League, de zaalvoetbal-competitie die vorig jaar voor het eerst werd opgezet tussen 10 reclamebureaus, stelt zich in 2018 onder impuls van ACC Belgium open naar andere bureaus en wordt de Belgian Agency League.
Initiatiefnemers Max Fauconnier en Allen Marchant (beiden TBWA): “We zochten een betrouwbare partij die ons kan bijstaan bij alle operationele aspecten van BAL en vonden in ACC Belgium een geschikte partner om de volgende stap te zetten. Te beginnen met de uitbreiding van het aantal deelnemend teams van 10 in 2017 naar 16 in 2018, in 2 poules, waarbij elk bureau minstens 7 matches speelt en de 2 beste teams uit elke poule tijdens een play-off fase strijden voor de BAL18-Trophy”.
Ondersteunende partij ACC Belgium, is namens Johan Vandepoel erg enthousiast om met BAL de sportieve tour op te gaan: “De Belgian Agency League staat voortaan open voor alle ACC-leden, reclame- en andere- bureaus, en staat tevens symbool voor de collegialiteit en fair-play waar wij binnen onze vakvereniging dagdagelijks aan werken.” De 10 bureaus van de BAL17-editie hebben hun deelname aan BAL18 al bevestigd, dus er zijn nog 6 plaatsen te scoren. Voorwaarden om deel te nemen en spelregels vind je via www.accbelgium.be/tools-services/belgian-agency-league.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]