De Belgian Influencer Marketing Summit by Native Nation is terug voor zijn tweede editie: inspirerende sprekers, nieuwe onderzoeksresultaten, een overzicht van wat werkt (en waarom het werk) en de kans om uw ervaringen met collega's uit te wisselen. Keynote spreker is video strategist Phil Nottingham.
We weten allemaal, zien en ervaren zelf hoe online video andere media vervangt. Desalniettemin lijkt de meerderheid van de merken in België het belang van het implementeren van een solide videomarketingstrategie te onderschatten. Phil Nottingham is een wereldwijde goeroe op dit gebied en zal alle fundamentele en geavanceerde vragen over deze kwestie beantwoorden. Andere sprekers zijn Hans Verhoeven (managing director iVox), Bert Marievoet (managing founder Native Nation) en Zoë Van Gastel (creative director Native Nation). Inschrijven of meer informatie, op de website van Native Nation. Early birds kunnen genieten van een voordeeltarief tot en met 15 oktober.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]